20111016

kobiety inspirują - intro

Jako, że ostatnimi czasy cierpię na swoistą blogową nadpobudliwość, postanowiłam rozpocząć cykl notek o kobietach, które mnie inspirują. Jest ich kilka, więc cykl będzie dłuższy niż dwa wpisy, a przynajmniej mam taką nadzieję. Kolejność opisywanych postaci będzie absolutnie przypadkowa, nie jest determinowana moją większą czy też mniejszą sympatią. Taka po prostu jest i tyle. Co do moich wyborów: są bardzo osobiste, typowo moje.
Wiem jak zacząć, nie wiem dokąd zaprowadzi mnie ta wycieczka przez osobowości. Jedno jest pewne. Będą to prawdziwe Osobowości. Bo pomimo tego, że każda będzie inna, wszystkie mają cechę wspólną: oddają się swojemu zajęciu w pełni. Nic nie działa na pół gwizdka. To świat, w którym moda, muzyka i życiowe doświadczenie przenikają się niezwykle płynnie. Praca, która jest pasją i pasja, która jest życiem. Pewnie dlatego wszystkie, bez wyjątku tak mnie fascynują. To co, zaczynamy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)