20111016

sentymentalny styl

Jest ciemno i cicho. Na szybach samochodów za moim oknem pojawił się szron. Lubię tę porę. W soboty. W Radiu Anna Gacek, a ja, laptop i świeżo pomalowane paznokcie siedzimy sobie w łóżku. Cudownie jest słuchać listy ukochanych piosenek ukochanej wokalistki. Nawet jeśli właśnie teraz słyszę... Green Day?! Okej, miłość wybacza wszystko. Więc mam moją ciepłą pościel, miękką żabę, ukochane Radio i noc.
Noc jest fajna. Podobno to wieczorami nie widać szarości, ale to nocą wszystko znika jeszcze bardziej. Nocą ludziom się wydaje, że nikt ich nie widzi. (Tak jak dziś myślał ten facet, który rozwalił pół przodu swojego samochodu. Niestety nie wiem o co, a szkoda, to mogła być naprawdę ciekawa historia.) Może i część ludzi nie widzi, ale ja patrzę. Więc lojalnie ostrzegam, to co dzieje się pod moim oknem mogę kiedyś niecnie wykorzystać. Chciałabym mieć szeroki i długi parapet pełen poduszek. A wtedy już nikt nie byłby bezpieczny...
Minął kolejny tydzień, a raczej kolejny beznadziejny tydzień. Wiem, że następny będzie gorszy. A następny jeszcze gorszy od poprzedniego. Ale wtedy weekend spędzam w Domu! O tak, drżyjcie mury mojego miasta, zbliża się Wszystkich Swiętych, więc zbliżamy się i My. Będzie licealnie, Tradycyjnie (koncertowo!) i, kto wie, może i haloweenowo. Hmm, ale znów przeżyję sobotnią noc bez Atelier.
Atelier widocznie musi być w tym roku gdańskowe. No trudno. W końcu to z tą audycją spędziłam swoją pierwszą noc w nowym lokum. Było koszmarnie. Ale było radio, był Vogue i jakoś przeżyłam.
Pomyśleć, że założyłam tego bloga, żeby zamieszczać tu swoje, wątpliwej urody rysunki, a nie ciągnące się w nieskończoność notki. Ostatni wybór Florence. Okazuje się, że dziś jedenastoletnia Flo sluchałaby bluesa.
Dobranoc.
Wasza Esc, wiecznie głodna.



to silniejsze ode mnie. na razie nie śpię, w końcu muszę wiedzieć jakie piosenki wybrała Alexa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)