20111115

no light...


Nie widzę światła w tunelu. No cóż, kolokwium już jutro a ja, zwyczajowo, liczę na moje ogromne szczęście. Pozostaje mi tylko je przetrwać i dotrwać do piątku, zapowiedź teledysku wygląda dobrze. Powiedziałabym nawet, że nurtująco. No i to moja ulubiona piosenka z podstawowej płyty z Ceremonials.
Trzymajcie jutro kciuki!

I can't see any light in this tunnel. Well, my test is tomorrow and, as usually, I'm waiting for my big luck to come. It seems like I just have to survive and be alive on Friday, cause this teaser looks so good. It's bothering me! And it's my favourite song from Ceremonials' Disc 1.
Keep your fingers crossed tomorrow!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)