20111217

regularnie

No właśnie! Muchy opublikowały nowy singiel a ja śpię! Właściwie to śpię z wypuszczeniem go dalej, bo wszechmocny facebook już umożliwił mi odsłuchanie.
Jak dla mnie w wersji live Nie przeszkadzaj... brzmi o niebo lepiej. No ale to chyba akurat dobrze świadczy o zespole. Tym razem produkcja Borsa jakoś do mnie nie przemawia, może reszta piosenek przypomni nam, że to człowiek, który krótko mówiąc, produkować umie. Tak czy inaczej, zapowiada się cudna płyta. Teraz pozostaje mi czekać do wiosny!


A teraz, walki z CADem ciąg dalszy <3

1 komentarz:

  1. do wiosny ? coś mi się obiło o uszy, że płyta ma wyjść luty/marzec albo znowu coś przekręciłam ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)