20120203

srsly?!



Dzisiejszy zbój był niewystarczajaco starszny (okazuje się, że tego typu eventy są dla studentów najlepszych, o tak) więc obejrzałam nowy teledysk Madonny. Dobra, niech robi co chce, śpiewa co chce i wygląda jak chce (mam wrażenie, że czasem wyglądam starzej...). Tylko czemu miesza do tego M.I.A? Okej, przynajmniej wygląda tam mega.
No i na osłodę życia, wspomniana Maya wrzuciła coś swojego (o niepokojąco dodwym tytule).




Też macie wrażenie, że nieszczęsliwy upadek na dworze, może poskutkować rozbiciem się ciała na miliard maluteńkich kawałków? (chyba za dużo eksperymentów z ciekłym azotem się naoglądałam)



edit
Tak troszkę rozjaśniłam. Leci na prawo, no nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)