20121224

merry merry





Więc... Wesołych Świąt, Blogosfero.

5 komentarzy:

  1. Dużo ciepła i miłości w tych dniach i spełnienia przynajmniej jednego z marzeń w Nowym Roku! (bo czasami jak za dużo to też nie zdrowo, więc chociaż niech jedno się spełni, ale takie większe!) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @clingy.g dzięki za życzenia! już jedno małe się spełniło, mam nadzieję, że mam jeszcze szansę na to w Nowym Roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. W zeszłym tygodniu w moje ręce trafiła jej najnowsza płytka dzięki czemu mogłem się przyjrzeć temu trochę bliżej i właśnie to "I knew you were trouble' jest tym utworem, który jest kompletnie oderwany od reszty płyty, ale czy ocenić to na '-' to też może nie do końca, według mnie po prostu trudno akurat ten utwór jakby przyczepić do konwencji tej płyty. No ale dziś obejrzałem na MTV LIVE jej 'storytells' i tak jakoś całkowicie mnie kupiła! Nie ma już tandetnych księżniczkowych sukieneczek i ogólnie mega duży + dla niej! DObry wokal, świetny look, miłe utwory, ciekawe teksty. Jak będziesz miała chwilę kiedyś tam, nie wiadomo kiedy - wsłuchaj się w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba mi dość dziwny i średnio 'składny' komentarz wyszedł ale mam nadzieję, że mnie rozszyfrujesz haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym razie według mnie obecnie jest wciąż delikatnie ale już nie banalnie. A jeśli chodzi o wizerunek to mega duży +. W końcu brak tych księżniczkowych mega okropnych sukni i innych. : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)