20130406

trudne pytania




Aż sama jestem w szoku, że na "otagowanie" reaguję tak szybko. To wszystko przez ParanoJę i w ogóle jej wina. Wiem, że wypadałoby otagować kogoś jeszcze i w ogóle zadać jakieś mądre pytania, ale moja buntownicza natura podpowiada mi, że w ogóle nie należy podążać taką samą drogą jak wszyscy. W sumie, żeby było konsekwentnie, powinnam odpowiedzieć na własne pytania, a nie te ParanoJowe, ale co tam, dziś mam dobry dzień (ŻARTOWAŁAM) więc jedną rzecz chociaż zrobię tak, jak zrobiona być powinna.

1  Możesz wybrać jeden kraj, by spędzić w nim miesiąc nieograniczonych finansowo wakacji. Jaki to kraj?
Stany Zjednoczone. Cała popkultura karmi nas milionami obrazów tego kraju, można wybierać i wybierać. Strasznie chciałabym skonfrontować wyobrażenie, które wyrosło w mojej głowie, z rzeczywistością. Takie rzeczy nigdy nie kończą się dobrze, ale może w końcu wyleczyłabym się z tej USobsesji. Ewentualnie popadłabym w jeszcze większą. 

2  Ulubiony wiersz?
Nie mam serca, nie rozumiem wierszy.

3  Czy posiadasz tatuaż? (Pytania dodatkowe: gdzie? jaki? Mile widziane zdjęcia) Ewentualnie: czy zamierzasz zrobić? (Pytania dodatkowe: gdzie? jaki?)
Nie posiadam. Kiedyś odczuwałam głęboką potrzebę posiadania, ale potem mi przeszło.

4  Trzy ulubione polskie zespoły/wykonawcy?
Jest tyle polskich zespołów, które uwielbiam, że musiałoby być to 3 do potęgi n-tej, żebym mogła się zmieścić w limicie, ale spróbujmy. Muchy, Muchy i Muchy :) (no dobra, jeszcze Pustki i Kamp!)

5  Jaką piosenkę wybrałabyś na soundtrack do filmu Twojego życia?
Kurcze. Pewnie .

6  Miasto, w którym chciałabyś osiąść na stałe?
Paryż, bo jest zachwycający // Berlin, bo jest niesamowicie swojski // Nowy Jork, bo jest daleko. Jeszcze nie zdecydowałam. 

7  Jedna książka, którą poleciłabyś do przeczytania każdemu?
Najlepszą książką jaką kiedykolwiek przeczytałam były Poniedziałkowe Dzieci napisane przez Patti Smith. (Tak, samą) Naprawdę piękna i mądra książka. Więc polecam.

8  Skąd pomysł na pisanie bloga?
Mój pierwszy ever adres powstał zaraz po tym jak poszłam na studia. Założenie było takie, że miałam pisać po angielsku, żeby nie zapomnieć języka, ale jak to zwykle bywa szybko mi się znudziło. Po jakimś czasie znowu zaczęłam pisać, tym razem z nudów no i po polsku, żeby się nie przemęczać zanadto.

9  Najfajniejszy prezent, jaki ktoś Ci kiedykolwiek sprawił?
W pierwszej chwili pomyślałam o bilecie na koncert mojego (wtedy) ulubionego zespołu, ale szybko przypomniało mi się, wszystko co stało się po tym koncercie i cały entuzjazm mi przeszedł. O dziwo najfajniejszy prezent dostałam od rodziców na moje 20. urodziny. Prawdopodobnie nie zwala z nóg, to nie samochód/mieszkanie/birkin bag a zwykła książka, ale wtedy moi rodzice pierwszy raz w życiu domyślili się co bardzo chciałabym dostać (no dobra, powiedziałam im to, ale jakieś 2 miesiące przed urodzinami) i po prostu mi to dali. I w sumie w dalszym ciągu robi mi się ciepło na sercu kiedy na nią patrzę.

10  Zdjęcia: kolorowe czy czarno-białe?
Lubię wszystkie zdjęcia, o ile opowiadają jakąś dobrą historię. No i jeśli są dobrze zakomponowane ^^

11  Którą porę roku lubisz najbardziej?
Lato♥ Najbardziej to czerwcowe, kiedy dopiero wszystko się rozkręca i wszystkie fantastyczne festiwalowe i plażowe doznania są dopiero przede mną. Dodatkowo czerwiec jakoś nie kojarzy mi się z wyjątkowymi upałami. Choć wiadomo, że jedynym dobrym uzasadnieniem jest: BO JEST CIEPŁO.


4 komentarze:

  1. Zazdroszczę lata nad morzem! Przynajmniej zawsze jakaś opcja jest ;) No ale z drugiej strony nie miejsce, a ludzie się liczą..

    A o tej książce nie słyszałem! :o chyba najwyższa pora nadrobić zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaż co za bluzę zamówiłaś. :P i co za książkę dostałaś od rodziców? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę jak przyjdzie i nie będzie za mała. a co do książki to nie mam wymówki, muszę nad nią popracować... kiedyś pokażę ;P

      Usuń
    2. jak będzie za mała, to wiesz, gdzie mnie szukać. :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)