20130820

awesome!

Za oknem ciemno i leje, więc nadeszła najlepsza pora na blogowanie zgłębienie tego, gdzie w projektowanym przeze mnie budynku powinny być okna. Ludzie przejawiają dziwne przywiązanie do okien i kontaktu ze światem zewnętrznym, a nie wiem czy wiecie, ale te potworne otwory w ścianach nieraz mogą zniszczyć najbardziej przemyślaną kompozycję. Skandal. Powiedziała ta, która najchętniej całe życie spędziła siedząc w oknie i obserwując świat.
Ale nie o tym. 
Sama w poprzednim poście poruszyłam temat motywacji i tego jak bardzo mi jej brakuje. Oto co mi wpadło w lepkie łapki. Sądząc po liczbie odtworzeń, pewnie część z Was już widziała, ale mam wrażenie, że to taki filmik, który można oglądać w kółko. Może pomoże. I może świat w końcu zacznie być awesome.



6 komentarzy:

  1. Filmik mi się nie otwiera : (
    O co to chodzi z tymi oknami dokładniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nie, a mnie działa normalnie, może link pomoże http://www.youtube.com/watch?v=l-gQLqv9f4o

      a z oknami... no dosłownie wstawiam okna na rysunek, studiuję architekturę i właśnie męczę budynek straży pożarnej. no i te okna nijak mi się nie chcą zgodzić z tym co zrobiłam do tej pory, ale noc jeszcze młoda i dużo przede mną

      Usuń
  2. też uwielbiam siedzieć w oknie, dlatego pamiętaj, że parapety muszą być szerokie! albo na balkonie. <3 w Toruniu co prawda mamy zajebisty balkon, ale widok taki sobie (no chyba że akurat są pokazy lotnicze albo latają balony), ale teraz jak byłam w tym Wrocławiu... siódme piętro... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo najs, moja babcia mieszka na siódmym, więc wiem jak fantastycznie może być♥ a o szerokim parapecie marzę od dawna ^^

      Usuń
  3. Filmik jest całkiem przyjemny, chociaż musiałam sobie angielskie napisy włączyć, bo ledwo rozumiałam tego dzieciaka. :D Jednak lubię oglądać takie nagrania. Niby nic odkrywczego, a motywuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motywuje i jeszcze poprawia nastrój, tyle szczęścia na raz :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)