20130819

magda




Tak bardzo bardzo kompletnie nie czuję tego, co właśnie robię. 
Magda jeszcze z Łodzi, która czeka na swojego własnego zdziwionego posta. Czeka też wiele innych dziwnych wspomnień i zdjęć (wybaczcie niezrozumiałą fotoszopowatowość tego), które odłożyłam na lepsze czasy. Niestety istnieje taka możliwość, że sierpień zacznę wspominać w październiku, ot taka moja natura. 
Gdyby ktoś postanowił mnie zmotywować do ukończenia wszystkiego, czego nawet nie zaczęłam dobrze robić, to byłabym wdzięczna.

9 komentarzy:

  1. Dziwne to zdjęcie. Chyba wolę drzewa i rośliny podziwiać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ja zrobię, że neony uwielbiam i w ogóle uwielbieniem otaczam wszelkie obiekty pamiętające poprzedni ustrój ^^
      ale okej, poprawię się, następnym razem kiedy postanowię podzielić się ze światem jakimikolwiek zdjęciami, będzie roślinność

      Usuń
  2. Łódź zawsze średnio mi odpowiadała pod względem estetycznym.
    Ja się próbuję do tego legendarnego "wszystkiego" zmotywować. Zgłębiać techniki motywacji, ale ze stosowaniem już krucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łodzi chyba trzeba się nauczyć, spędziłam dwa tygodnie i moja nienawiść (tak, aż do tego stopnia to było uczucie) zaczęła powoli pękać

      Usuń
  3. Mi również przydał się taki ktoś do motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love all the photos! Such a great post :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie byłam w Łodzi, ale popędzę tam jak tylko nadarzy się okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, miasto ma swój wyjątkowy klimat

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)