20130904

crawlin' back to you

Kajam się i pokutuję za ten rozwód (wina obustronna), który wzięłam z moim niegdysiejszym ukochanym zespołem. Ale. Od wczoraj dzięki iTunes'owi można przesłuchać najnowszy album Arctic Monkeys. Pewnie nikogo nie zdziwi, że zakochałam się ponownie i podobnie jak Alex nie może pozbyć się swojej starej miłości w singlowym Do I wanna know, tak też ja, przypomniawszy sobie o Małpach w te wakacje, nie mogę powstrzymać się od przesłuchiwania płyty w kółko od kilku godzin. Wychodzi na to, że moja płytowa kolekcja powiększy się o kolejną pozycję, bo AM mieć muszę i koniec.
Jeżeli korzystacie z iTunes'a, polecam. Jeżeli nie, zostawiam Wam piosenkę, która najbardziej wpadła mi w ucho, głowę i... oko, bo Why'd you only call me when you're high? (ah, te najdłuższe tytuły świata♥) ma całkiem fajny teledysk.


6 komentarzy:

  1. A mój ulubiony zespół już niczego nie wyda : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ;( choć, jeżeli się rozpadli, bo znudzili sobą, kwestią są jedynie pieniądze jakie mogliby na wydanej płycie zarobić. gorzej jak nie żyją. choć i takie cuda się zdarzają... :)

      Usuń
  2. Z mojego ukochanego Lady Pank zostało tylko dwóch z pierwszego składu...i muzyka już nie ta, co kiedyś...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że przynajmniej to co nagrali kiedyś nadal istnieje i potrafi poruszać. a z muzyką nigdy nic nie wiadomo. może gdzieś w przepastnych archiwach Polskiego Radia, czy innych telewizji, dałoby się odnaleźć coś do tej pory niewydanego ;)

      Usuń
  3. Mój ukochany zespół już nigdy nie zagra w pełnym składzie niestety... Dwóch członków nie żyje. Tak, tak, mowa o Beatlesach xd
    Kolega też podesłał mi "Do I wanna know" i jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie mogłam się do nich przekonać, ale ta piosenka jest dobra. Musze sobie cały album pobrać :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)