20131008

jesienne powroty

Uwaga, uwaga! Nadeszła wiekopomna chwila, kiedy muszę stwierdzić: NO DOBRA, MIELIŚCIE RACJĘ. Jesień potrafi być naprawdę spoko. Szczególnie wtedy, gdy siedzi się w ciepłym i suchym autokarze z wifi, na dworze jest 13 stopni i unosi się delikatna mgła, a drzewa czerwienią się i złocą. No i przede wszystkim kiedy jest się w Szwecji. W prawdzie piszę jadąc autobusem do Goteborga, więc bliżej mi do Gdańska niż do miejsca, w którym spędziłam ostatnich kilka dni, to jednak Szwecja pozostanie w mojej głowie na dłuższy czas. Zakochałam się na zabój w jesiennej Szwecji. Choć piwo mają złe.


A skąd ten Blejk miłości moja, opowiem następnym razem.

10 komentarzy:

  1. Chcę zobaczyć jesienną Szwecję! :D Dawaj foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już uda mi się ogarnąć życie, to szwedzkie zdjęcia na pewno się pojawią :)

      Usuń
  2. Też czekam na szwedzkiego posta! Miałam w listopadzie pojawić się w Szwecji, ale trochę mnie szwedzka pogoda przeraziła (wyobrażałam sobie, że tam w listopadzie to jak u nas w styczniu albo gorzej). Może kiedyś latem pojadę, bo jestem raczej ciepłolubna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie pogoda jest świetna. okej, możliwe, że troszkę przegięłam z tym "świetna", jest trochę mokro, ale zimno na pewno nie :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa zdjęć z tego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę żeby się pojawiły i obiecuję, że się pojawią, nie wiem tylko kiedy :D

      Usuń
  4. Do Szwecji chciałbym się wybrać kiedyś...no, ale na razie są studia...(też na ,,S" )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od jednego weekendu, może troszkę dłuższego (w sumie opuściłam 3 dni nauki) jeszcze nikogo chyba ze studiów nie wyrzucili. stopować trochę mogą ceny, bo nawet hostele (teoretycznie najtańsze) wychodzą drogo :(

      Usuń
  5. To może w końcu się pofatyguję.
    W Egipcie też mają okropne piwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)