20131114

estetycznie

Kilka dni temu zostawiłam tutaj tę piosenkę bez żadnego komentarza. A raczej z komentarzem sugerującym, że życie jest bardzo złe. Więc jeszcze raz, w końcu to ładna piosenka.


A teraz nowa nowość, towar z dziś.


Podobieństwo tych dwóch obrazów rzuciło mi się w oczy od razu. Dwa cudownie piękne obrazy, które cieszą moje oczy. Tyle szczęścia. Zrobiłam się jeszcze szczęśliwsza kiedy okazało się, że się nie pomyliłam i teledyski naprawdę wyszły spod rąk tych samych ludzi! O ile to w ogóle ma sens co powiedziałam ale czujecie o co chodzi. Tak czy inaczej, przechodząc do sedna sprawy: za pięknymi obrazami sprawiającymi, że słuchanie Bokki i Dawida staje się jeszcze przyjemniejsze, stoi duet Pani Reżyser i Pana Operatora - Psychokino. Na swoim koncie mają jeszcze jeden teledysk <ten> i jedną postprodukcję <>.
Warto ich śledzić, robią piękne rzeczy i będą wielcy.
O Psychokinie więcej na ich stronie internetowej i facebooku.

Takie to cudowne doznanie estetyczne na dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)