20131126

mózg

Mój mózg działa. Ale działa według swojego widzimisię i ani myśli pójść na jakąkolwiek współpracę. Odbiera fale wysyłane przez nadchodzącą zimę i zarządza przesilenie, czas marznących stóp i wygrzewania się pod kocykiem. Możliwe, że to dlatego wstanie z łóżka w moim przypadku graniczy z cudem. A tu dyplom czeka, działanie działanie działanie, rysunki do narysowania, listy do wykreślenia i blog do pisania. 

Sama nie wiem kiedy nagle zrobiła się 23. Bez sensu.

Bardzo dobry remiks, jeszcze lepszej piosenki. Misia Ff, aka Misia Furtak, aka 1/3 Tres.B versus Bartek Szczęsny, męski pierwiastek Rebeki. Gdybym miała miliony monet, to EPka, z której pochodzi ten utwór, siedziałaby już w mojej płytowej walizce. Ona TAK NA MNIE PATRZY.

Okej. Przyznaję się do winy zawalania bloga notkami pozbawionymi sensu, a to chyba trochę oszukiwanie w kwestii codziennego pisania. Ale obiecuję poprawę, skoro dostałam nagrodę (łohohoho!), a ekshibizjonizm w internetach jest wręcz mile widziany. Jutro. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)