20131122

randomowe linki

W tym semestrze jakoś tak dziwnie życie się układa, że mało piątków udaje mi się spędzić w Gdańsku. Ale nie żebym jakoś szczególnie cierpiała z tego powodu, wręcz przeciwnie. Niemniej dziś taki piątek nastąpił, więc siedzę w starym mieście portowym i próbuję dłubać w dyplomie (okej, nie oszukujmy się) sprzątam, piorę, a na koniec maluję paznokcie. 
I jako ten dzień jest zupełnie bez sensu, to taki też będzie ten post. Randomowe linki!

Po pierwsze piosenka.


Trochę już zapomniałam, jak bardzo Pharrellem jarać się potrafiłam, ale ta piosenka mi to w cudowny sposób przypomniała. I nawet na chwilę wyszło słońce! (a tutaj możecie obejrzeć wersję pełną, trwającą 24 h. 4REAL)

Po drugie, Wy też możecie pobawić się w projektantów. Na tej stronie możecie stworzyć swój własny, unikalny przekrój przez ulicę. Na pewno rzecz niezwykle dydaktyczna. Nudzi dopiero po jakiś 5 minutach, przynajmniej mnie. Ale na początku radości było sporo. 

Po następne: były już koty, które wyglądają jak pin up girls, czas najwyższy więc na to. Nie wiem czy to koty wyglądające jak faceci, czy w druga stronę, ale co za różnica. Ten tumblr udowadnia, że koty ZAWSZE wyglądają najlepiej. Z A W S Z E ! (Okej, może są dwa wyjątki gdzie musiałabym się mocno zastanowić ;) )

A po ostatnie, polecam ten filmik. Niby wiem, że telewizja kłamie, a wielkie amerykańskie produkcje to już w ogóle, jednak i tak musiałam zbierać szczękę z podłogi. Moje ulubione fragmenty, to te samochodowe, no aż w głowie się to wszystko nie mieści. 


Miłego popołudnia!

2 komentarze:

  1. Porównywanie mężczyzn z kotami chyba wcale nie jest takim nowym zjawiskiem, bo przecież stare panny zwykle mieszkają nie z psem, chomikiem, czy papugą, tylko właśnie kotem. Ale tumblr potrafi nieźle zjeść czas, więc staram się go unikać.
    Jeśli chodzi o Twój komentarz, to ja pochwalam pobijanie, nawet tych najdziwniejszych rekordów. Świadczy to o tym, że ludzie jak chcą, to potrafią. Mogą zrobić razem coś śmiesznego i nietypowego, a wyobraźnia ludzka nie zna granic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tumblr zżera za dużo, dlatego staram się tam nawet nie zaglądać. no ale czasem mi nie wychodzi :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)