20140122

motywacjo, chodź

Od kiedy przeczytałam Poniedziałkowe Dzieci (tak w ogóle to polecam do przeczytania wszystkim, krótka to lektura, ale cudownie ciepła i zaskakująca) uwielbiam Patti Smith. A za to co zrobiła z tą piosenką, to już w ogóle miłość. 


To po pierwsze. A po drugie i ważniejsze. Błagam, wejdźcie mi na ambicję i sprawcie, żebym w końcu wzięła udział w TYM konkursie. Wydaje mi się, że Alter Art postanowił oddać festiwalowe koszulki w ręce internetów w momencie, kiedy pojawiłam się na imprezie po raz pierwszy. I od tamtego czasu, co roku, chcę coś zrobić. Narysować, wykleić, wytworzyć, whatever. To już bardziej sprawa wspomnianej ambicji niż wygrania karnetu (szczególnie teraz, kiedy postanowiłam gardzić). Pierwszy raz w życiu mam czas, więc wypadałoby to wykorzystać. 
A może ktoś z zaglądających wpadnie na pomysł wzięcia udziału i skosi nagrodę. Wtedy też w sumie będzie mi miło :D (byle wygrało coś naprawdę ładnego)

11 komentarzy:

  1. motywacjo, chodź, bo jutro mam cztery kolokwia, a wciąż nie ruszyłam z nauką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, najgorzej, mam nadzieję, że przyszła i ruszyłaś

      Usuń
  2. Poniedziałkowe dzieci chętnie bym przeczytała, bo już słyszałam wiele dobrego :) A za konkurs się bierz i to szybko, taka okazja z posiadaniem na to czasu już może się nie powtórzyć ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, za rok znowu o tej porze będę miała sesję, a później... szansę trzeba wykorzystać :D

      Usuń
  3. jak to, jeszcze nie wysłałaś?! pf, wez sie ogarnij!

    (teraz powinna nastac odpowiedz z Twojej strony: jak to, ja nie dam rady i projekt już powinien byc wysłany, działaj! :D :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie mam pomysł i uważam, że to baaaardzo dużo :D

      Usuń
    2. jestem z Ciebie dumna!

      Usuń
  4. bierz udział, szoruj do konkursu, już! inaczej na pewno nie wygrasz ;) nie masz nic do stracenia, dawaaaaj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przede wszystkim dziękuję za miłe słowa :D sesja do K-MAGa kosztowała nas dużo pracy, później stresu... Na szczęście efekt finalny nie wyszedł najgorzej ;P W tym roku planuję zrobić kilka edytoriali w Polsce więc jak będę wiedział czy jakaś gazeta będzie chciała opublikować jakąś sesję - dam znać :) YOLO! Jak idzie postanowienie noworoczne dotyczące czytania książek? :> pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że znam to takie odwlekanie wzięcia udziału w konkursie, ale pamiętaj, że w końcu nadejdzie jakiś deadline i być może będziesz żałowała, że się jednak nie zmotywowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://joemonster.org/gry/15436/Globetrotter

    wyczytałam u Biny!, że pokazywalaś jej te gry z mapami itp? w takim razie, Globertrotter może cię zainteresować ;)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)