20140117

pazury

Kiedyś na blogu pojawiły się paznokciowe posty. Potem przyszedł zeszły rok, a ja postanowiłam dać moim pazurom odpocząć i przez większość roku chodziły nagie. No dobra, nie chciało mi się, prawda. Jednak parę tygodni temu jakimś cudem przypomniało mi się, że w mojej szafce zalegają buteleczki z kolorowymi lakierami i tak jakoś samo się zaczęło. Jednak daleko mi do kolorowych eksperymentów sprzed dwóch lat (LOL jak dawno). Ostatnio rządzi kreska. I nic więcej.


Biel na paznokciach, która pojawiła się dosłownie wszędzie tego lata, nadal do mnie przemawia i totalnie nie zamierzam z niej rezygnować. Lubię taki minimal. Szczególnie, że nie koresponduje w żaden sposób z tym jak wygląda cała reszta mnie :D

Więcej pazurów jest TU//TU//TU

Jak tak patrzę na te stare zdjęcia, to po pierwsze: jaki apgrejd w moim życiu! Nie dość, że w końcu mam neutralne tło to i zdjęcie przepuszczone instagramem. Łał. Po drugie. Pamiętam jak paznokcie-prawy dolny róg pierwszego posta, wzbudziły ciekawość pewnych dziewczyn w autobusie - gapiły się na nie całą drogę. Drugi post i prawy górny róg - koncert Metronomy i czasy, kiedy uciekałam do Warszawy nic nikomu nie mówiąc (A JAKI TO BYŁ KONCERT!). 
Tak śmiesznie.

9 komentarzy:

  1. lubię mieć kolorowe paznokcie, jednokolorowe bo jeżeli chodzi o malowanie na nich wzorków to jest totalnym beztalenciem. Sukcesem jest jak uda mi się pomalować paznokcie i ich nie uszkodzić przed wyschnięciem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to jest wyzwanie. ja wróciłam do malowania między innymi dlatego, że spędzałam długie godziny siedząc przed komputerem i projektując - lakier miał czas wysychać na kamień :D

      Usuń
  2. moje eksperymenty z paznokciami są baaardzo ubogie :D Ty masz śliczny kształt!
    sama lubię podziwiać takie upgrade'y w moim życiu, hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kształt mam taki... zwykły raczej :D

      Usuń
  3. masz ładną dużą płytkę, zgrabny kształt i takie w sam raz :D ja muszę nosić długaśne, bo inaczej prawie wcale ich nie ma :D

    i tyle gadałaś o paznokciach że dziś poszłam kupić nowy lakier! piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje paznokcie w życiu tyle dobra nie usłyszały na swój temat, może się nawet rozdwajać z tej okazji przestaną ♥
      jaki kolor?

      Usuń
    2. na rozdwajanie spróbuj Eveline 8w1, zajebista sprawa!

      a takie bordo mocno brązowe, powiedziałabym że ciemnokasztanowy - jednym słowem taki jakiego szukałam i idealny

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)