20140127

taki spotkał mnie zaszczyt

Muszę Wam powiedzieć, że śmiesznie było. I jak zwykle zjadł mnie stres, a przy ogłaszaniu wyników padło "niektóre panie denerwowały się zupełnie niepotrzebnie" -wymowne spojrzenie na mnie- (zaraz, czy ja już czegoś dokładnie takiego nie przeżyłam? bardzo serdecznie pozdrawiam prezentację maturalną z polskiego i moją śmierć). 
Dzięki za wszystkie "powodzenia", kopnięcia i kciuki. Całuję i dziękuję, od dziś już jako inżarch!*


dziś mała prywatna dyskoteka



*nie wiem czemu, ale tytuł zawodowy architekta ma w sobie cząstkę arch. nie można być zwykłym inżynierem jak wszędzie. jest inż. arch. i w sumie fajnie :D to stąd te dwa skróty przed nazwisko

13 komentarzy:

  1. nie tańczysz publicznie nawet po piwie? :D zazdroszczę. ja po drugim nie mogę się powstrzymać xD
    gratulucje wielkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: dobry kawałek! :D

      Usuń
    2. ja mam słabą głowę, więc szybko wypite piwo czasem starcza :D
      to polski kawałek!

      Usuń
    3. polskie pląsy powiadasz, mniam, dobry kąsek ;) trzeba zapamiętać i częściej słuchać :) i tańczyć :D

      Usuń
  2. a ja tu już wczoraj miałam atak paniki, że Ty magistra bronisz :D gratki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak pięknie :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. inż. arch. brzmi dostojnie! wiesz, jak kiedyś będziesz nauczać na uczelni, to studenci będą Cię wyklinać za ilość tytułów do wciśnięcia w małej rubryczce :D
    GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do kompletu mam dość długie imię i nazwisko:D ale chyba kariera na uczelni mi nie grozi - przyszłe pokolenia studentów mogą być bezpieczne

      Usuń
  5. Gratulacje!!! :D
    "Arche" to chyba źródło w jakimś tam języku starożytnych... I nawet wiem to z podstaw filozofii, moja pani byłaby ze mnie dumna D:

    +pisałaś coś o portalu do innego wymiaru :D? kreatywność studentów nie zna granic, haha.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)