20140125

ucz się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zupełnie nie powinno mnie tu być, bo doszłam do tego etapu nauki, kiedy wiem, że nie umiem co najmniej połowy materiału. Ale zostało mi jeszcze dokładnie 36 godzin do wielkiej chwili więc może jakoś się uda.
Czyli w telegraficznym skrócie. 

Po pierwsze dzięki za motywację pod poprzednim postem (wieeeelki całus, jesteście kochani!) do zrobienia koszulki, zadanie dorzucam do wirtualnego słoika z wyzwaniami i kiedy już uporam się z poniedziałkiem - zawalczę! -jeeeee

Po drugie i ważniejsze - trzymajcie kciuki w poniedziałek o 11.15. Wielka chwila, egzamin i walka o dwa skróty przed nazwiskiem (haha, tak mały archi-bonus za te wszystkie dotychczasowe upokorzenia). Jestem prawie zwarta i gotowa, będzie dobrze! 

Kogo ja chcę oszukać, jestem spanikowana jak nigdy!


7 komentarzy:

  1. mi sesja depcze po plecach, cały dzień robię projekty :< cały dzień, dzień w dzień... uczmy się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie dobrze, czasami coś co wydaje się nie możliwe okazuje się później proste:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, kop w dupę na szczęście i rozwal ich tam, kochana! pokaż im gdzie raki zimują, czy coś tam! no, najlepszego i w ogole!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te, jakie dwa? Co Ty teraz bronisz? Co się dzieje w ogóle? :D no, a kciuki będę trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to czytam, wiedząc już, że niepotrzebnie się denerwowałaś, bo wszystko poszło dobrze. Ale z niektórych już takie nerwusy są ;)) Ze mnie straszny xd Nie dość, że się wszystkim i wszystkimi za bardzo przejmuję, to jeszcze często niepotrzebnie denerwuję ;x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)