20140211

love letters

To jak uwielbiam ten zespół i jego abstrakcyjne dość poczucie humoru i estetyki, jest nie do opisania. Dlatego nie będę opisywać, a zostawię Was jedynie z zupełnie świeżym teledyskiem Metronomy. Bardzo liczę na to, że w lecie uda mi się ich gdzieś złapać na żywo. 

tak sobie właśnie pomyślałam, że bardzo walentynkowy ten tytuł postu i piosenki. O IRONIO

A tak poza tym. Zupełnie straciłam wenę na pisanie, choć chwilowo mam czas. Od dzisiaj jestem wolnym człowiekiem, który skończył studia i złożył portfolio, żeby dostać się na drugi stopień. Czyli mam prawie dwa tygodnie wolnego. I wszystko byłoby pięknie gdyby nie fakt, że w międzyczasie muszę znaleźć nowe mieszkanie. Niby wkrótce opuszczę piątą miejscówkę i powinnam być już doświadczona w zmienianiu lokum, a jednak tym razem idzie bardzo źle. A nawet gorzej. 

I jeszcze rozbiłam kolano.

8 komentarzy:

  1. szukanie mieszkania jest prawie tak niemożliwe jak znalezienie pracy po UG... -.- btw, dziury w kolanie są passe - siniaki, to jest mainstream!

    wena spierdoliła razem z choinką i świętym mikołajem, hohohoho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedziem na biegun po wenę, bo bez niej mi smutno!

      Usuń
  2. arrow in the knee?
    wow, wolny człowiek czasem nie wie, co zrobić ze swoim multum wolnego czasu :)
    pograj w Afrykę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż zagrałam, ale jako, że szło mi beznadziejnie - poddałam się. jutro podejście drugie!

      Usuń
  3. ała, współczuję kolana :( ja ostatnio zmieniłam mieszkanie, też już któryś raz z rzędu a i tak podczas pakowania jedyne do czego byłam zdolna to usiąść na środku i płakać, ale w końcu zabrałam się do roboty :D (niestety paru rzeczy zapomniałam :()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś o dziwo pakowanie i rozpakowywanie się zawsze przechodzę gładko. wiem co mam robić i po co, więc idzie szybko. już zaczynam odliczać do przyszłego weekendu

      Usuń
  4. Biedne kolanko, oby szybko doszło do zdrowia. Powodzenia w szukaniu mieszkanka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolano nadal mam i mieszkanie już też

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)