20140417

czwartek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No to się doczekałam. Jest czwartek, godzina zero minęła. No to najpierw obrazek wprowadzający w temat. Jest różowy, czarny i złoty na raz - czyli samo dobro. Zarzuca też niezwykle banalnym hasłem - łaj nat. Oto i on:


Cudnie.

To przejdźmy do rzeczy.
Ekhm.

JADĘĘĘ DOOOO PRAAAAAAAGIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I wcale nie tak na chwilę, bo na praskiej polibudzie zamierzam spędzić semestr. Na studiowaniu i nie tylko. Właściwie to cały czas nic nie jest pewne na sto pro i zanim naprawdę wyjadę, muszę ogarnąć tonę papierów i, co najgorsze, zaliczyć semestr już w czerwcu. Ale dla chcącego nic trudnego, prawda?
W takim razie trzymajcie kciuki, zaczynam prawdziwy maraton z makietami, wydrukami i prezentacjami. 


w muzycznym tygodniu czas na Damona. ta piosenka może niekoniecznie oddaje mój obecny nastrój, ale czyż nie jest cudowna?

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! I powodzenia, bo będzie super :) Ja o Pradze i Czechach marzę od dawna, bo kocham czeski język i wszystko co czeskie ;) Nawet na parę dni chciałabym tam pojechać, a semestr to marzenie! Więc jak już tam będziesz to liczę na obszerną dokumentację zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że do września znajdę mój zaginiony aparat, a później, że znajdą się zdjęcia, które można pokazać publicznie :)

      Usuń
  2. Bosko <3 Z taką determinacją na pewno Ci się uda :) ale na wszelki wypadek i w ramach wsparcia będę od dziś trzymać kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kciuki się przydadzą, bo papierologia nigdy mi dobrze nie szła :D

      Usuń
  3. w końcu będę miała metę na weekend <3 :D a tak serio: spróbuj tylko przestać pisać, jak tam pojedziesz, to umrzesz śmiercią tragiczną i bolesną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Wrocławia to będziesz miała blisko :P a na zaprzestanie pisania to już chyba za późno, za bardzo się wciągnęłam :D

      Usuń
    2. blisko, ale żeby na jeden dzień jechać, to i tak za daleko. weź jak będziesz na miejscu, to nam jakiś tani hostel/hotel obczaj.

      Usuń
    3. ołkej :D chyba na poważnie powinnam zabrać się za kompletowanie papierzysk!

      Usuń
  4. Gratuluję! Mega okazja i przygoda! Dla chcącego nic trudnego, jak sama napisałaś. Życzę duuuużo siły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! i przy okazji witam w moich skromnych progach :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)