20140506

dziś jest szmaragdowo

Akcja pocztówkowa nadal aktualna, szczegóły tutaj!

No tak, trawa jest zawsze bardziej zielona tam, gdzie akurat nas nie ma. Zawsze to ktoś ma fajniejsze studia i lepsze perspektywy po ich skończeniu, ma ładniejsze nogi, ciekawszych znajomych i ładniejszy szablon na blogu. Szybciej się uczy, ładniej maluje i zdecydowanie lepiej wykorzystuje swój czas wolny. Ten ktoś wie czego chce (w odróżnieniu ode mnie), czyta więcej książek, ogląda więcej filmów i nie marnuje bezsensownie czasu na przeglądaniu miernych blogów modowych. To ktoś inny, nie ja. Na pewno nie.

I nagle łapiesz dystans, bo przecież są ludzie, dla których Twoja trawa jest zieleńsza. Bo studiujesz coś, o czym marzyłaś przez całe życie, bo wiesz czego chcesz. Bo masz znajomych, masz pasję i próbujesz ją realizować. Bo masz cel w życiu i nieograniczone możliwości. Sky is the limit, nic Cię nie krępuje poza własnym umysłem. 


Znów dotarło do mnie, że moja trawa dla wielu ludzi, także tych najbliższych, jest szmaragdowa. Lśni w słońcu i zaprasza, by się na niej położyć. Powinnam ją docenić, prawda? Zobaczyłam kawałek świata, od września kolejny będę poznawać bardzo dogłębnie. Mam niesamowite wsparcie rodziny i kliku przyjaciół, których jest niewielu, ale są naprawdę starannie wyselekcjonowani. Coraz częściej zaczynam też dostrzegać plusy studiów i tego co studiuję. Powoli zaczynam wyrywać się z ram, które narysowałam trzy lata temu, chcę się bawić i korzystać z niezależności. Chyba się obudziłam.

Jak widzicie, dziś rzygam tęczą. A na obrazku Bauhaus Archiv, cudowne miejsce.


4 komentarze:

  1. mam nadzieję, że i ja złapię w końcu ten dystans, że się obudzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, ile pozytywów! ja też jaram się swoimi studiami. tak trochę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło na dziś: "Kochaj swoja trawę!"

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to cieszyć się (lub chociaż być zadowolonym) ze swojego obecnego położenia. Nic tak nie odbiera energii jak niechęć do naszej codzienności - do studiów, pracy, widoku za oknem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)