20140911

do widzenia, do jutra

Przepraszam, że ostatni jest tu tak... milcząco. Po prostu wyjeżdżam. To już dziś. Z radia żegna mnie Radosław eM, za mną stoją walizki, które całym swoim milczeniem wywierają na mnie presję. Idź spać, jutro jedziesz. 

Mam zdecydowanie za dużo bagażu. Mam też potencjalnego (bo tak naprawdę nie wiem czy on tam jest) simlocka. Jest nowa fryzura. Nowa kurtka i buty, jeszcze w pudełku. Zbyt dużo ubrań i kosmetyków. A jeżeli jesteśmy już przy zbyt dużo: zdecydowanie oddałabym trzy czwarte swoich obaw i czarnych myśli. Byłoby mi łatwiej. A przecież już za miesiąc będę się z tego śmiać. 

Jest chaos i nie wiem kiedy będzie internet. Trzymajcie za mnie kciuki.


Zaraz umrem ;__;


To całkiem ciekawe, że akurat dziś wczoraj można było obejrzeć retransmisję Foalsów z Open'era. To było lata świetlne temu. Piękna klamra.

Sorry za chaos

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki. Odezwij się, jeśli będziesz miała jak, jak Ci tam jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i czekam na relację z Twoich wrażeń! Przejęłabym trochę czarnych myśli, ale moje mogłyby nie zrobić miejsca Twoim xd

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciukasy i czekam na wieści xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)