20150518

zapytaj googla

Jak wyczyścić żelazko, które zostawia czarne ślady? Zapytał mój współlokator, który jest jednocześnie kolegą z gimnazjum mojej siostry (do czego doszliśmy po mniej więcej miesiącu wspólnego mieszkania. tak, świat jest mały). Pierwszą odpowiedzią współlokatora numer 2 było: zapytaj chemika, jeden siedzi u mnie w pokoju. Moją: zapytaj googla. I tak jakoś zaczęłam się zastanawiać nad sobą.

Bo wiecie, ja jestem tym typem osoby, która niemalże całą wiedzę o życiu czerpie z internetów. Bez względu na to, czy szukam informacji do mądrego posta na blogu, przepisu na brownie, czy zastanawiam się co zrobić z pieprzonym tabletem, który niby działa, ale jednak nie reaguje (spoko, kryzys zażegnany). Za każdym razem gdy coś mnie zaciekawi, zdziwi czy oburzy - komputer, choć częściej telefon w dłoń i już wszystko wiem. Muszę wiedzieć wszystko. Ale ja się odhumanizowałam, wiemy to już chyba wszyscy.

W tym moim małym nieczłowieczym mózgu pojawiła się jedna myśl - to poniekąd urocze, że ludzie nadal potrafią pytać o tak głupie rzeczy. Wyczyszczą żelazko tak jak poleci im współlokator nr 1, pójdą biegać tam, gdzie biegał ostatnio współlokator nr 2. Pójdą do klubu, o którym opowiadał kolega kolegi. Zjedzą to, czego gotować nauczyła mama. Nie przyjdzie im do głowy zajrzeć na forum matek polek uzdrowicielek żelazek, biegaczy, domorosłych kucharzy. I mam dziwne wrażenie, że ich życie nie będzie biedniejsze.

Nie mam wniosków, do widzenia.

8 komentarzy:

  1. ja pytam o głupsze. :D serio, czasami nawet niby proste i banalne rzeczy wpisuję w Google, ale wolę się upewnić. jak zrobić jajecznicę, jak długo gotować jajko na twardo, non stop wpisuję jakieś miejscowości albo pytam google maps, jak daleko jest do wymarzonego miejsca z mojej wsi.
    nie miałabym pojęcia co zrobić z takowym żelazkiem, ale może... wyczyścić? Perfekcyjna Pani Domu by pomogła, haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytanie o to ile czasu gotować jajko wcale nie jest błahe. przecież ugotowanie jajka na miękko to największa tajemnica tego świata! serio. mnie chyba nigdy nie wyszło o.O

      Usuń
  2. jako człowiek nieprasujący spytałabym się "a po co ci żelazko?" xD a tak serio, to ja też o wiele pytam google, zginęłabym bez niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o borze, PIĄTKA! w końcu ktoś, kto nie przywiązuje do prasowania żadnej wagi ♥

      Usuń
    2. po godzinie i tak nie widać różnicy czy było prasowane xD więc to czynność bezsensowna :D choć moja mama ma odmienne zdanie :D

      Usuń
  3. Ja również zadaje mnóstwo pytań... Aż czasami mi głupio, że pałam taką niewiedzą, ale moja ciekawość świata jest silniejsza. Zazwyczaj wujek google pomaga mi w takowym poznawaniu świata xd

    Kurczę, Ja serio czuję zapach tego płynu do soczewek... Może jestem jakaś dziwna? Swoją drogą uważam, że mam mocno wyczulony węch (pewnie dlatego, że jestem ślepa to muszę czymś nadrobić), więc to pewnie dlatego.
    A powiedz mi proszę, czym się różni ten płyn z plusikiem od tego bez plusika?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Google załatwiam wszystkie sprzeczki z tatą na temat tytułów filmów, nazwisk aktorów, stolic, miejsc na świecie itd., itd., także jestem z tego powodu bardzo wdzięczna, bo pewnie kłócilibyśmy się do teraz. Do tego wiem już, że jestem chora na wszystko, co tylko możliwe i mimo, że googluje od tylu lat, dalej przeraża mnie ilość dziewczyn, które wykonują testy ciążowe na internecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też wszystkich rozwiązań problemów szukam na googlu, ileż to już kłopotów internetowo-telefoniczno-komputerowych rozwiązałam dzięki wujaszkowi! nie wolno tylko szukać niczego o chorobach, bo głupio się czyta, że ból głowy to na pewno guz mózgu :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)