20150614

if i wanna be rich

Napisałabym coś, ale mój mózg zdolny jest jedynie podsunąć garść nikogo nieinteresujących informacji o systemach konstrukcyjnych (prętowe! powierzchniowe! bryłowe!), ekspresjonizmie w architekturze (opera w Sydney!) i o warstwach tworzących dach zielony (hydro-, termoizolacja! warstwa ochronna! warstwa drenująca! warstwa filtrująca! humus! kwiatki!). Tak, uczę się. Nie uczyłam się tak dawno, że chwilowo mam wrażenie, że ktoś (ja!) się nade mną znęca. Każe mi przyswajać wiedzę, która jest mi tak potrzebna jak bikini zimą. Czyli w sumie jednak trochę potrzebną. I pewnie dlatego jeszcze nie pieprznęłam tego w diabły.

Nie napiszę, więc podzielę się piosenką wyjątkowej urody o dość ciekawej wersji live (świnki! krówki!). Miłego dnia.




(zwariowałam!)

3 komentarze:

  1. ja też dziś miałam się uczyć, jak i wczoraj a teraz stan na godzinę 19:52 zastanawiam się czy jestem wciąż pijana, czy to już kac. także no.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ładnie. ale przecież nie od dziś wiadomo, że sesja nie procesja :D

      Usuń
  2. łojejku, w takim razie życzę powodzenia w sesji!
    pozdrawiam
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)