20151215

urywki #4

Warto dowiedzieć się, czy może lepiej byłoby napisać (nawet jeśli nie jest to do końca prawda) - warto przypomnieć sobie, jak bardzo bezpodstawne jest posiadanie kompleksów na czyimś punkcie. Nie myślałam, że nie bycie gorszym niż ktoś inny może poprawić nastrój aż do tego stopnia. Bardzo to nieładne podnosić sobie samoocenę kosztem innych, ale to, jak czasem nasze wyobrażenia potrafią wciągnąć w najciemniejszą otchłań rozpaczy, chyba mnie usprawiedliwia.


Nie mówiąc komuś prosto w twarz, że jest żałosnym debilem i zachował się jak niedojrzały dzieciak, nie jestem nieszczera. Nie czyni to ze mnie zakłamanej małpy. Jestem dyplomatyczna. Należy dodać tylko, że sytuacja taka dotyczy współlokatorów z piekła rodem, z którymi znajomość ma datę ważności. Jeszcze miesiąc i wszyscy powiedzą sobie jak miło było z tobą mieszkać i rozejdą się w różne strony. Swoją drogą, jakie to wspaniałe, że w końcu nie jest to mój problem.


Mój wymarzony zawód zmienia się z dnia na dzień. Drimdżob na dziś: człowiek z ekipy BuzzFeeda.


Na dzień przed obroną siedziałam w domu i próbowałam zdecydować, co wypadałoby o moim projekcie powiedzieć. Niestety nie było mi dane skupić się na pracy, bo kot, bo ciasto, bo kawa. Praca w domu nigdy nie jest prosta, nie wiem jakim cudem ludzie mogą mieszkać z rodzicami będąc na studiach. (Choć i tak trochę im zazdroszczę.)


Wróciłam do Duolingo. Je mange une orange i te rzeczy. Znów zmuszam się do robienia rzeczy, które kiedyś sprawiały mi przyjemność (nauka - tak bardzo ja). I znów tęsknię za sobą w tym lepszym wydaniu. Tym, które miało siłę się malować, chodzić w spódnicach i rozmawiać z ludźmi. I tym, które popychało mnie ciągle do przodu wierząc w potęgę ciężkiej pracy i marzeń. Jakkolwiek banalnie ot nie brzmi.


ostatnio tak robię, tylko z herbatą. i te rapsy moje chyba mało gangsterskie są... [obrazek]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy kolejny cieszy mnie niezmiernie! Z tej niepohamowanej radości staram się na wszystkie odpowiadać :)